Välkommen till min pysselvrå !! I Sekretären finns det massor av lådor och fack.

söndag 4 maj 2008

tillbaka tror jag

Det har börjat att klia så smått i pysselnerverna..
jag har fått paket från Panduro.. i morron ska jag börja lite så smått
vad jag beställt??,,
jo det var..
2 fyndlådor med massor av bra o ha i .. där fanns lite olika pärlor.. ängsänglar.. 4 stycken.. jag kollade priset . hmm.. 98 kr bara det.. tja där var det paketet betalt.. jag funderade faktiskt på att beställa så det var tur att jag inte gjorde det.. sedan fanns där lite små trädgårdsänglar.. o massor av färg.. småbyttor och lite större med allmoge och porslinfärg. där fanns snöre o hjärteband.. stora papper .. burkar med glitter. bra o ha till jul... ,,, ja massor av bra o ha..
sedanhade jag beställt guld o silversnöre.. lite olika band.. ett armband.. knutgömmor.. papper till korttillverkning.. jättestora transperanta ark färg creme.. jag har planer för dom arken.. kan bli massor av fina kort..
ja sedan var det lite smått o gott ...
jag blev i allafall jättenöjd med mina fyndlådor.. fast.. jag undrar hur länge dom ska hålla på att lägga ner weddingstämplarna.. jag har rätt många nu.. hmm

Inga kommentarer: