Välkommen till min pysselvrå !! I Sekretären finns det massor av lådor och fack.

torsdag 7 februari 2008

Bara att inse

Jag insåg häromdagen att min sekretär känns lite liten..


Så idag har jag utvidgat med en hylla..

*Det tar väl ett tag innan man kommer helt i ordning.. men.. ja jag trivs redan.
Tycker att det blev lite bättre än vad jag trott att det skulle bli..
jag hann med att grundmåla en bricka och en gammal skokartong oxå idag
skokartonen ser du på bilden.. det är den som är vit med bilder på..
min egen variation av decoupage..
eftersom jag är för snål för att använda mina nya fina servetter och lacken jag köpt så limmade jag helt enkelt fast små urklipp..
och i detta fall är det perfekt att man inte kastar någonting.. jag använde mej av en gammal broderikatalog sedan den tiden jag hade garnaffär....

Inga kommentarer: