Välkommen till min pysselvrå !! I Sekretären finns det massor av lådor och fack.

torsdag 9 oktober 2008

Flytt

Min sekretär har blivit liten.. mina pysselsaker har blivit för många.. så vad gör man.. jo man flyttar.. Jag flyttar till ett litet rum med massor av hyllor.. men .. min sekretär får inte följa med.. den får stå kvar där den står så kan jag sitta där ibland när jag känner för det.. för den har varit en perfekt pysselplats under en tid.. men jag behöver utrymme omkring mej.. större bordsskiva.. nu ska jag bara hitta det bord jag vill ha.. det ska vara stadigt och rymligt.. jag planerar till och med att börja använda min symaskin..

det ska bli kul att ha mer plats omkring mej.. men. som min man sa.. ju mer plats desto fler saker.. jaja.. det löser jag ju lätt.. genom tradera och budera och ett antal jättefina nätbutiker jag ramlat in på.. det finns ju så mycket man vill ha..
så mycket man vill göra..
jag lägger in lite foto när jag kommit i ordning i mitt pysselrum...
men..
bloggen kommer jag fortfarande och i framtiden kalla för Maggans sekretär.. det var ju i den allt började

Inga kommentarer: