Välkommen till min pysselvrå !! I Sekretären finns det massor av lådor och fack.

onsdag 15 oktober 2008

På plats

nu har jag börjat komma i ordning i mitt pysselrum..

Dagens pyssel... två kina inspirerande kort.. och två jul-askar.. det är jättekul att göra små askar..


I går var jag på shoppingtur... var en sväng på Panduro.. och handlade.. inte en pinal.. men däremot gick jag förbi en butik som säljer mängder av olika tidskrifter... jag hittade två med cardmaking..... köpte dom bägge o där åkte nästan 200kr.. menjag var lycklig.. o ännu gladare blev jag när killen i kassan sa att jag gärna fick ta två av gratis exemplaren oxå.. visst.. dom var nån månad gamla men vaddå... jag hade ju inte nån av dom ändå.. lycklig gick jag vidare..
i mina pysseltidningar har jag hittat massor av inspiration...
som bilagor fanns det scrappapper, julmallar.... mallar för askar... kortset för 6 kort..
pyssla lugnt!!

Inga kommentarer: