Välkommen till min pysselvrå !! I Sekretären finns det massor av lådor och fack.

torsdag 29 november 2007

häftkuddar

häftkuddarna dök upp i går som ett brev på posten.. hmm.. där var jag ju riktigt fyndig..

jag satt och slökollade på nätet igår.. snubblade över en himla bra sida där det fanns en mängd olika tips.. http://www.craftcreations.co.uk/ titta under "free projekts"
där finns massor av tips när det gäller cardmaking.. ja det är den perioden jag är inne i för tillfället.. det och lite till..
där finns även små broderimönster.. användbart till korttillverkningen
nu har jga verkligen användning av min nya fina färglaserskrivare... wow.. perfekt att skriva ut och inget kladdar om det kommer nåt vått i närheten..
Nu ska jag upp på vinden och jaga tag på lite moulinegarn o aidaväv.. har bestämt att det måste ingå i min sekretär.. hmm.. jag har funderat på att bygga ut min pysselvrå.. måste investera i en hylla men.. ja än så länge har jag inte hittat vad jag vill ha.. men.. ska försöka jaga på nån loppis i helgen..
ha en fortsatt härlig hmm.. ja en höstadag i allafall

Inga kommentarer: