Välkommen till min pysselvrå !! I Sekretären finns det massor av lådor och fack.

söndag 18 november 2007

Shoppat



I helgen har jag shoppat lite, lite jul-bra-o-ha-grejs..... riktiga fynd faktiskt.. man kan kanske skymta nån prislapp på bilden..
jag har inte bara shoppat... jag har varit ute o plockat mossa oxå.. stora fina "sjok".. ska bli kul att se om jag kan få till det..

det kliar i fingrarna men... i morron inte tidigare..
Jag ska försöka göra en gran som vi kan ha utanför husvagnen.. jag ska göra minst 2 dörrkransar.. har lite planer på hur dom ska se ut...
jag ska för första gången på många år skicka julkort.. egenhändigt tillverkade och färdiga köpta som jag ska pynta till lite..

jag sätter in foto så fort jag blivit klar med något.. ha tålamod...

visst ja.. måste o handla i morron.. tänkte ge mej på att torka egen pyntfrukt.. som apelsiner o liknande...



Inga kommentarer: