Välkommen till min pysselvrå !! I Sekretären finns det massor av lådor och fack.

tisdag 27 november 2007

Panduro

Jag var på Panduro idag en sväng.. resultatet blev lite blandat bra att ha..


Jag skulle kunna gå och titta i den affären hela dagen.. men.. jag fick stå på mej.. inget onödigt.
Jag väntade ju på ett stort kuvert idag oxå.
lite 3D-bilder och decorstix.. och framförallt fästkuddar..


jag nästan slet upp kuvertet.. och vad var där... hmm.. var 17 är mina häftkuddar??!!


Mailade leverantören... fick snabbt svar.. Hon hade lyckats få iväg halva min beställning av misstag.. så resten är oxå på väg.. men.. det gör inget att det drog ut lite på tiden.. jag har haft lite annat ..





det blev ännu ett krya-på-dej-kort.... glömde ju blommor... så .. innehållet i detta är en liten påse med torkade lavendel från egen odling.. det ska på lådan i morron

Inga kommentarer: