Välkommen till min pysselvrå !! I Sekretären finns det massor av lådor och fack.

onsdag 16 januari 2008

Inspiration???

Idag har jag gjort 2 nya kort.. ja ikväll..

DSC00533

insidan innehåller en massa ordspråk skrivna med pyttetext.. samt texten

"Att ta medicin är inte roligt, men att ha roligt är en bra medicin"
kortet är till en kompis som har blindtarmsinflammation

DSC00534

och ett kort till en dam som betyder väldigt mycket för mej

DSC00532

Mycket riktigt .. det är till Änglamora min...

nu har jag varit riktigt aktiv och tänker krypa till kojs.. natti

visst ja.. jag har gått med i en cardmaking grupp.. åhh dom är så snälla där.. min engelska är ju inte den bästa men dom har sådant tålamod med mej...

Natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, här har du donat och haft dej... riktigt fint jöööööö. Snyggt kort till hon den där med vingarna *fniss* blev det oxå. Allt väl med dej hoppas jag