Välkommen till min pysselvrå !! I Sekretären finns det massor av lådor och fack.

söndag 20 januari 2008

kuvertkort

Jag satt o slökollade innan och snubblade in på you tube.. letade på "cardmaking" o vad hittar jag??!! jo massor av inspirationsvideos!!

bland annat dessa kuvertkorten..
ett större av ett 12x12" .. jag tog vad jag först fick tag på..

DSC00535

och ett mindre..

DSC00536

man viker så att det blir små fack att stoppa saker i.. Häftigt tycker i allafall jag..

o dessa korten har jag redan stoppat i kuvert .. ja jag stoppade det lilla kuvertet i det stora.. fanns ju fack o fylla

i morron bitti ska jag knalla bort till posten så jag berättar inte vem dom ska till .. även om jag vet att en viss dam i götet kommer att gissa rätt även denna gången

Kanske min inspiration ar återvänt?? innan jag fastnade på you tube så satt jag och klippte till lite kort till ATC .. det verkar intressant.. vad det är.. ja det kommer jag fram till om nån dag ......

.. nu åter till videosen på you tube..

kramiz

1 kommentar:

Anonym sa...

kuliga kuvert... hur sjutton hittar man till sånt på youtube?