Välkommen till min pysselvrå !! I Sekretären finns det massor av lådor och fack.

lördag 12 januari 2008

Lite nytt på bloggen

jag passade samtidigt på att leka lite med olika layouter.. jag har inte fastnat för nån speciell men.. tja denna får duga..

Pyssel.. jo jag har lite på gång... det kliar i fingrarna ..

jag har en del ideer på lite olika kort. sånt som är bra och ha.

Sedan väntar jag på att Panduro ska börja rea ... dom gör ju det ibland.. dom har en mindre rea för tillfället.. men.. inget jag vill ha där..

Min Julgran hade visst flugit över halva campingplatsen när det blåste häromveckan.. men vänliga grannar räddade den..

vad kanman hitta på för pynt på den ... hmm.. till påsk blir den nog klädd med fjädrar och sedan får den tjänstgöra med det den är till för.. ampel för någon fin hängande blomma

Inga kommentarer: