Välkommen till min pysselvrå !! I Sekretären finns det massor av lådor och fack.

måndag 10 december 2007

Efter helgen

Ja det blev en hel del julfestande i helgen på campingen..

God mat mycket mat o mat i rättan tid... det var väl så det sas??

fredagen började med Janson... lördagen tog sedan vid med pepparkakor o glögg vid två-tiden... julbordet.. ja det påbörjades vid halv 6 tiden.. gott så gott... sedan avlöstes julbordet med gottebord o tomte...

sedan.. ja sedan var det plötsligt söndag.. vid lunchtid tuggade vi i oss rester och sedan var det hem..DÅ..

Hade jag lite pysselabstinens...
Väl hemma så var det till att kolla genom posten.. wow.. stort brev som låg på posten.. bort och plockade ut det .. JUPPI.. massor av scrappinggrejs jag ropat in på Tradera..
med posten hade jag oxå fått ett litet vadderat kuvert.. inget jag räknat med.. slet upp det,,, innuti låg det ett litet marabou mörk choklad.. min favorit för tillfället.. och .. ett litet syetui.. Det var en julklapp från Luletråden där jag handlade tenntråd i våras.. åhh.. det tyckte jag var jättegulligt.. jättetack till er..

När jag sedan satte mej ner så lyckades jag pillra ihopa 4 julkort i går kväll...

Sedan var det soffan som gällde innan jag lyckades kravla mej upp för trappan o i säng...

Inga kommentarer: