Välkommen till min pysselvrå !! I Sekretären finns det massor av lådor och fack.

måndag 10 december 2007

men oj då






hoppsan.. idag har jag varit effektiv... ja med julkorten i allafall för inget annat har blivit gjort..




det forsta lilla gröna... först satte jag en decorstrix på rött.. men.. tyckte att det såg så tråkigt ut..


så jag tog min kniv och skar ut och fäste sedan allt med häftkuddar(wow igen.. ovanligt va??)




här är en till med decor.. men.. här klippte jag bara runt om... och klistrade fast.. denna gillar min man bäst... hitills........
detta blev nog min egen favorit för dagen... tvättäkta?!?!?! scrap jag har rivit klistrat o haft mej.. den var jättekul..
nu ser jag framemot att skicka iväg alla julkort så jag kan börja med annat... jag vill ju göra varsitt album till ungarna, lite grattis kort som är bra o ha när nån fyller år.. jag vill
ÅHH HJÄLP... i morgon får jag nog ta tag i mina dörrkransar.. mossan ligger där.. tror jag .. o .. jo kransarna ligger här i en kasse.. men.. hur har jag kunnat glömma dom?!!








Inga kommentarer: