Välkommen till min pysselvrå !! I Sekretären finns det massor av lådor och fack.

söndag 2 december 2007

grattiskort





Dagens pyssel:

ett grattiskort till min yngsta dotter.
inte så illa väl?
det är en 3-d bild på framsidan klistrat på med häftkuddar (wow jag gillar verkligen dom där små tingesten) som bas har jag använd ett lite tjockare papper med dubbeltryck. röda rosor på insidan och helrött på utsidan. utanpå det har jag klätt kortet med nån typ av plastpapper.. ja nån genomskinlig plastaktigt papper.. vet inte vad det heter .. ännu men ska ta reda på det för det var rätt kul att jobba i. sedan harjag klistrar på lite silvreprylar och klickat lite glitterströssel i 3d-bilden
. ..
helgen har annars varit rätt lugn.. har suttit lite vid Tradera och fyndat en hel del faktiskt... så post kommer jag få i veckan .. det ska bli jättekul... jag har kommit igång lite med julkorten.. det blir nog en hel del 3D kort.. häftigt!! o som sagt.. häftkuddar.. *himlar med ögonen* WOW

Inga kommentarer: